جذاب ترین زن زنده در سال 2013 چه کسی است؟ + عکس

مجله اسکوایر هر سال یک زن را به عنوان زیباترین یا جذاب ترین در جهان انتخاب میکنه و این بار هم این خانم ( اسکارلت جوهانسون ) برگزیده شد، اما نکته جالب اینه که این برای اولین باره که یک نفر دو بار انتخاب میشه چون این خانم در سال 2006  هم این عنوان را کسب کرده بود.

نمیخوام زیبایی ذاتی این خانم را زیر سوال ببرم اما اگه به آرایشش دقت کنید میبینید که آرایش هم بی تاثیر در جذابتر شدن نیست. مثلا رژ لب و رژ گونه اش کاملا به رنگ صورتش میاد.

 

 






اسکارلت جوهانسون برای بار دوم توسط مجله اسکوایر به عنوان جذاب ترین زن زنده دنیا انتخاب شده است. اسکارلت در سال 2006 نیز این عنوان را بدست آورده بود.





این ستاره 28 ساله فیلم سینمایی "انتقامجویان" که از سال 2008 تا 2011 همسر رایان رینولدز بود و به تازگی با رومن دوریاک نامزد کرده، اولین زنی است که دوبار در مجله اسکوایر به عنوان جذاب ترین زن دنیا انتخاب شده است.


او در مورد رابطه با نامزدش هم می گوید: «نامزد من فرانسویه. فکر می کنم تعصب به کشور آدم برمی گرده. من ترجیح می دم همسرم کمی متعصب باشه تا اصلاً تعصب نداشته باشه. آدمایی که تعصب ندارن آدمو دپرس می کنن.» سال گذشته عنوان جذابترین زن دنیا متعلق به میلا کونیس بود


 یاهو نوشت، او می گوید: «من تو صنعت سینما یه زن 28 ساله ام. بعد از چند وقت نقشایی که بهم پیشنهاد میشه بیشتر نقش مادرها است. باید خودمو با کار، تئاتر، تهیه کنندگی و این چیزا مشغول کنم.»



نظرات 2 + ارسال نظر
فاطی چهارشنبه 22 آبان 1392 ساعت 07:41 http://girlcity12.blogfa.com

ღ✿ღآپـــــــــــــــــــــــــــمღ✿ღ

چه جالب!
منم آپم عزیزم

فاطی جمعه 17 آبان 1392 ساعت 13:56 http://girlcity12.blogfa.com

خیلی جالب بودن.همه مطالبات عالی بودن. و همینطور هم لینکیدمتون



ممنون فاطی جون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد