زن سالاری در شیلی !

من هی میگم خانم ها کم کم دارن قدرت را میگیرن شما هی بگید نه! داخل شیلی دو تا زن به دور دوم ریاست جمهوری رسیدند و مردم باید از بین این دو تا خانم رئیس جمهور خودشون رو انتخاب کنن. توی آلمان هم که خانم مرکل باز نخست وزیر شد و وزیر دفاع آلمان هم زن انتخاب شد!




حالا بعد از کشورهای آرژانتین، کاستاریکا و برزیل ، شیلی هم در آمریکای لاتین رئیس جمهور زن خواهد داشت. من اگه جای این رئیس جمهور ها بودم همه ی وزیرها رو هم زن انتخاب میکردم .

برای اینکه بفهمید از بین این دو تا کدومشون رئیس جمهور شدن به ادامه مطلب برید ...

 

ادامه مطلب ...

آموزش برجسته کردن لب ...

برای برجسته تر شدن لب نیازی نیست عمل های جراحی سنگینی مثل تزریق یا ... انجام بدید و سلامتی خودتون رو به خطر بندازید بلکه با چند راه ساده و تکنیک آرایشی میتونید این کار را انجام بدید.



مثلا یک راه این کار اینه که خط لبتون رو بیرون از خط لب خودتون بکشید. در ادامه مطلب 5 روش برای این کار را توضیح دادم...

 

ادامه مطلب ...

یک وبلاگ جدید !!

سلام بچه ها. من نویسنده یک وبلاگ جدید هم شدم. این آدرسشه :  http://arayeshik.blogsky.com

فقط لطفا اگه میخوایین تو اون وبلاگ نظر بدین واسه پست هایی که بالاش اسم من (سحر) هست نظر بدید.

مرسی.

تصاویر جذابترین مدلهای مرد جهان !

خوب این هم تصاویری از خوشتیپ ترین مردهای جهان که در مدلینگ کار میکنند. نمردیم و چارتا مرد خوشتیپ هم دیدیم که البته به نظر من فقط یکی دوتاشون خوشتیپ هستن.





عکسها را داخل ادامه مطلب گذاشتم با مقداری توضیح برای هر کدوم از مدل ها که پیشنهاد میکنم دیدن عکس ها را حداقل از دست ندید !


 

ادامه مطلب ...

همه چیز راجع به لباس پوشیدن خانم های باردار ...

چرا خانمهای باردار حق ندارن آرایش کنن؟ یا لباس های زیبا بپوشن؟ چرا نباید به ظاهرشون برسن و فقط به فکر بچه داخل شکمشون باشن؟ مگه جرم کردن که باردار شدن؟




امروز چند نکته مفید برای نوع لبا پوشیدن خانمهای باردار یا مادران آینده پیدا کردم و در ادامه مطلب گذاشتم تا برای جشن های رسمی و عروسی ها بدونن که چی باید بپوشن. لطفا بعد از باردار شدن خودتون را از زندگی ساقط نکنید .

 

ادامه مطلب ...